FSEpos cast

Catalan Arabic Basque Chinese (Simplified) English French Galician German Italian Romanian Spanish

entrada principal para web 2

IES 26 MISERICORDIA

logoIES26 gif rojo

C/ Casa de la Misericòrdia, 34. 46014 VALÈNCIA. Tel: 961206085 Fax: 961206086

LOGOFINAL-02 racismo

etwinning logo-MECD

Final projecte Everest

Al llarg de moltes setmanes de dur treball i esforç per part de l'alumnat participant en el Projecte Everest, hem tractat temes com la Resistència, la Força o la Velocitat. Però el què és més rellevant, ho hem fet mitjançant el treball cooperatiu i donant-li a l'alumnat les eïnes necessàries per poder ser ells mateixos els protagonistes del seu procés educatiu. Amés hem tractat el foment de l'activitat física com a promotora de salut i hàbits de vida saludables fora de l'horari escolar.

Finalment volem agraïr la participació dels 3 centres educatius implicats amb els respectius +300 alumnes, així com els professors que han format part d'aquesta iniciativa basada en l'APRENENTATGE per PROJECTES. A saber: IES CUEVA SANTA de Segorb (Prof: Víctor Domínguez), IES VELES E VENTS de Torrent (Prof: Sergio Navarro) i IES NUM26 MISERICÒRDI de València (Prof: Xiroi Pastor).

Així doncs, el resultat final és el següent:

ENHORABONA XIQUES I XICS DEL 26!!!
CLASIFICACIÓN GENERAL FINAL
FINAL EVEREST

Jornada Animación Lectora 18

JAL 2

JAL 1

5ª Etapa Projecte Everest

Una setmana més anem en primeres posicions. Queda solament aquesta darrera setmana.

Estem molt prop d'aconseguir-ho. Ànim a totes, el cim pot ser nostre!

CLASIFICACIN GENERAL F3V1

4ª Etapa projecte Everest

Una setmana més el nostre centre es troba capdavanter. Només queden 2 setmanes i hem de ser forts en la recta final!

CLASIFICACIN GENERAL F1F2

3ª Etapa Projecte Everest

Classificació general després d'haver realitzat les 3 sesión de la Capacitat Física Bàsica de la Resistència. Seguim primers ;) Ara comencem amb la Força. Vorem com se'ns dóna als del N26.

CLASIFICACIN GENERAL R3

Sou aquí:

ACCÉS PROFESSORAT

MASTER SECUNDÀRIA

Etwinning

etwinning-logo

Centre solidari

sube el tono APAISADO

Centre de qualitat

El centre forma part de la Xarxa de qualitat i avaluació de la Comunitat Valenciana.

Fundació funcae

Fundació FUNCAE. El centre col·labora amb aquesta fundació enviant alumnat amb qualitats excepcionals.

www.funcae.es

So