FSEpos cast

Catalan Arabic Basque Chinese (Simplified) English French Galician German Italian Romanian Spanish

entrada principal para web 2

IES 26 MISERICORDIA

logoIES26 gif rojo

C/ Casa de la Misericòrdia, 34. 46014 VALÈNCIA. Tel: 961206085 Fax: 961206086

LOGOFINAL-02 racismo

etwinning logo-MECD

Premi Dones i neurociència

26229561 1684600051561944 7167926672126748837 n-300x248

CONCURS DONES EN NEUROCIÈNCIA:
Les alumnes Lídia Ortolà, María González, Alba Cárcel, Arantxa Sahuquillo i Andrea Martí de 1r. Batxillerat-Biologia, han resultat guanyadores del concurs “Dones en Neurociència” organitzat per la Universitat de València. Enhorabona a les xiques pel seu excel·lent treball.
IMG-20180212-WA0004
Aquest és el vídeo-treball:

Jornada Puertas abiertas

JORNADA DE

PUERTAS ABIERTAS

MIÉRCOLES, 28 DE FEBRERO. 17:30 HORAS

PRESENTACIÓN EN EL SALÓN DE ACTOS

IES MISERICORDIA 26

VALENCIA

C/Casa de la Misericordia, 34. Valencia

www.iesmisericordia.com

Dones i neurociència

Amb ocasió d'un concurs sobre Dones i Neurociència, organitzat per la Universitat de València, per als instituts i centres educatius de València, un grup d'alumnes de 1r de Batxillerat del nostre institut participa amb un vídeo, representant a una important neurocientífica.
Resultarà guanyador el grup que més "m'agrada" obtinga a la pàgina de Facebook de "Neurocientífiques", de manera que us agrairíem que voteu i compartiu el link fins al Diumenge. Molta sort a les nostres futures científiques!!!!

Moltes gràcies.

Departament  de Física i Química i Vicedirecció

Colla ecologista l'arrel

El passat diumenge 21 de gener es va celebrar una visita (una espècie de jornada de portes obertes) per conèixer el treball en restauracions forestals de la Colla Ecologista l'Arrel d'Ontinyent.

El projecte de restauracions forestals de l'Arrel compta amb més de 28 anys d'existència, i consisteix bàsicament en la gestió d'un viver forestal, la realització de reforestacions (creació de nuclis de dispersió i reclam), tasques de silvicultura (tractament de zones hiperdenses de Pinus halepensis i eliminació d'espècies exòtiques invasores), i accions de suport a la fauna (instal·lació de caixes niu). Tot això és possible al paper del voluntariat i a la col·laboració de Caixa Ontinyent i l'Ajuntament d'Ontinyent.

A la cita es presentaren professors de l'IES núm. 26 La Misericòrida (València), en ordre a identificar les possibilitats didàctiques del projecte. També vingueren membres d'Acció Ecologista Agró, de Kyrios Educación, una representant del grup de voluntariat mediambiental d'Aielo de Malferit i un regidor de l'Ajuntament de Benifairó de la Valldigna (la Safor).

Des de les 9:00 hores fins a les 17:00 hores, el recorregut s'inicià amb la visita del viver forestal que es troba en instal·lacions de la Parròquia de Santa Maria, per continuar amb el desplaçament a zona forestal on es visitaren diferents nuclis en diferent estat de desenvolupament, així com, d'altres zones d'actuació, per observar aclarides de pins Pinus halepensis  i eliminació d'espècies exòtiques invasores Ailanths altissima, Robinia pseudoacacia Arundo donax.

P1120052 1

P1120018modificat

Video Promocional de la campanya de reforestacions 2014-2015 de la Colla Ecologista l'Arrel (Ontinyent).

Portes Obertes per a famílies a la UPV

PORTES OBERTES PER A FAMÍLIES A LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA. (FEBRER).

Obert el termini d'inscripció per a les famílies i el públic en general per a les Jornades de Portes Obertes, que organitza la Universitat Politècnica de València als tres campus: Vera (València), Alcoi i Gandia.

Sou aquí:

ACCÉS PROFESSORAT

MASTER SECUNDÀRIA

Etwinning

etwinning-logo

Centre solidari

sube el tono APAISADO

Centre de qualitat

El centre forma part de la Xarxa de qualitat i avaluació de la Comunitat Valenciana.

Fundació funcae

Fundació FUNCAE. El centre col·labora amb aquesta fundació enviant alumnat amb qualitats excepcionals.

www.funcae.es

So